Garantie en reparatie

Mijn nieuwe model is defect.

Indien het model bij een Tekno dealer gekocht is, kunt u contact opnemen met deze dealer. Hij zal er zorg voor dragen dat het probleem opgelost wordt. Indien het model rechtstreeks bij Tekno is gekocht, kunt u contact opnemen met de afdeling Service ...

Ik wil mijn model laten repareren buiten de garantie.

Op dit moment kunnen wij u deze service niet aanbieden. Wij verwijzen u hiervoor naar diverse forums en websites van modelbouwers op het internet.

Ik mis onderdelen van mijn ontvangen model.

Indien het model bij een Tekno dealer gekocht is, kunt u contact opnemen met deze dealer. Hij zal er zorg voor dragen dat het probleem opgelost wordt. Indien het model rechtstreeks bij Tekno is gekocht kunt u contact opnemen met de afdeling Service van...

Wie betaalt de kosten voor het terugsturen van het model bij garantie?

Indien uw model voor garantie terug gestuurd moet worden, vergoedt Tekno de standaard verzendkosten voor het retour sturen van het model.

Waar moet ik het model naar toe sturen?

Het retouradres is: Tekno B.VColdenhovelaan 82678 PS DE LIER t.a.v. de afdeling serviceBij het model het formulier voegen met uw naam, adres, email adres en klacht omschrijving

Copyright Tekno B.V. 2019