Help Center

 

bezorgen.png
Bezorgen en afhalen
Hoe weet ik of mijn model klaar staat?
U krijgt een e-mail van Tekno zodra het model klaar staat. In deze email staan de verdere details vermeld voor betaling en/of verzending.
Wat zijn de verzendkosten van een model.
De verzendkosten kunt u vinden via de volgende link: http://www.tekno.nl/nl/verzendkosten/.
Ik wil mijn model afhalen bij Tekno in De Lier. Is dat mogelijk?
Ja dat is mogelijk. Iedere zaterdag bent u welkom in ons museum tussen 10.00 en 13.00 uur. Doordeweeks kunt u uw model op afspraak (email naar info@tekno.nl ) afhalen op kantoor.
Ik ben verhuisd. Hoe pas ik mijn adres aan?
Uw adreswijziging kunt u doorgeven per email naar info@tekno.nl Graag uw oude en nieuwe gegevens vermelden in de email
De rest betaling voor het model en verzendkosten zijn voldaan. Wanneer krijg ik het model toegestuurd?
Indien wij de betaling volledig ontvangen hebben, zullen wij het model de eerst volgende werkdag opsturen. U zult van ons een track & trace code ontvangen zodra het model verzonden is.
Ik wil mijn model nog niet laten opsturen, maar wachten tot andere modellen uitkomen zodat ik verzendkosten kan besparen.
Wij dienen de complete betaling te ontvangen, zodat het model gereserveerd voor u blijft staan.
View all
reparatie.png
Garantie en reparatie
Mijn nieuwe model is defect.
Indien het model bij een Tekno dealer gekocht is, kunt u contact opnemen met deze dealer. Hij zal er zorg voor dragen dat het probleem opgelost wordt. Indien het model rechtstreeks bij Tekno is gekocht, kunt u contact opnemen met de afdeling Service.
Ik wil mijn model laten repareren buiten de garantie.
Op dit moment kunnen wij u deze service niet aanbieden. Wij verwijzen u hiervoor naar diverse forums en websites van modelbouwers op het internet.
Ik mis onderdelen van mijn ontvangen model.
Indien het model bij een Tekno dealer gekocht is, kunt u contact opnemen met deze dealer. Hij zal er zorg voor dragen dat het probleem opgelost wordt. Indien het model rechtstreeks bij Tekno is gekocht kunt u contact opnemen met de afdeling Service van Tekno...
Wie betaalt de kosten voor het terugsturen van het model bij garantie?
Indien uw model voor garantie terug gestuurd moet worden, vergoedt Tekno de standaard verzendkosten voor het retour sturen van het model.
Waar moet ik het model naar toe sturen?
Het retouradres is: Tekno B.V, Coldenhovelaan 8, 2678 PS DE LIER t.a.v. de afdeling service Bij het model het formulier voegen met uw naam, adres, email adres en klacht omschrijving
View all
bestellingen.png
Bestellen en betalen
Wanneer komt mijn model uit?
De levertijd kunt u vinden bij het model op de website. Hier staat vermeld wanneer Tekno verwacht dat het model uitkomt.
Betaalmogelijkheden
U kunt betalen via creditcard, PayPal,IDEAL of bankoverschrijving.
De betaling voor het model en verzendkosten is verstuurd. Wanneer krijg ik het model toegestuurd?
Indien wij de betaling volledig ontvangen hebben, zullen wij het model de eerst volgende werkdag opsturen. U zult van ons een track & trace code ontvangen zodra het model verzonden is.
De rest betaling voor het model en verzendkosten zijn voldaan. Wanneer krijg ik het model toegestuurd?
Indien wij de betaling volledig ontvangen hebben, zullen wij het model de eerst volgende werkdag opsturen. U zult van ons een track & trace code ontvangen zodra het model verzonden is.
Ik wil mijn model nog niet laten opsturen, maar wachten tot andere modellen uitkomen zodat ik verzendkosten kan besparen.
Wij dienen de complete betaling te ontvangen, zodat het model gereserveerd voor u blijft staan.
Wat betekent de tekst; Model niet op voorraad
Dit model is niet meer op voorraad. Onze modellen zijn collectorsitems, daarom worden ze slechts éénmalig geproduceerd in een beperkte oplage.
Wat betekent de tekst; Model reserveren
Dit model is nog in productie en nog niet uitgeleverd. U kunt het model reserveren door een aanbetaling te doen. Volg de instructies in de webshop.
Wat betekent de tekst; Model ‘reservering gesloten’
Dit model is nog in productie en nog niet uitgeleverd. Helaas is dit model niet meer te reserveren.
Is het mogelijk om een model van mijn vrachtwagen te laten maken?
Ja maar de minimale productie hoeveelheid is 150 stuks. Het is niet mogelijk om enkele stuks te laten maken.
Hoe kan ik een vrachtwagen laten maken?
Om u een goede offerte te maken, hebben wij foto’s (van alle zijden) nodig van de echte auto. Wij kunnen geen prijs voor u maken zonder het ontvangen van de gevraagde foto’s. klik op meer voor de link naar de offerte aanvraag
View all
Tekno.png
Tekno en museum
Ik wil mijn model afhalen bij Tekno in De Lier. Is dat mogelijk?
Ja dat is mogelijk. Iedere zaterdag bent u welkom in ons museum tussen 10.00 en 13.00 uur. Doordeweeks kunt u uw model op afspraak (email naar info@tekno.nl ) afhalen op kantoor.
Verkopen jullie ook onderdelen?
Voor onderdelen kunt u terecht in ons museum elke zaterdag (10.00 – 13.00 uur). Hier hebben wij een beperkt restant losse onderdelen die over zijn van productie. Mocht dit niet lukken, dan kunt u het proberen bij www.bemomodels.com of www.modeltruckparts.nl
Wanneer is het museum geopend?
Het museum is iedere zaterdag (met uitzondering van feestdagen) geopend van 10.00 tot 13.00 uur. Eventuele extra openingsdagen worden separaat op de website en in de nieuwsbrief aangekondigd. Met groepen is het ook mogelijk om op afspraak het museum doordeweeks te bezoeken.
Wat is het adres?
Coldenhovelaan 8, 2678 PS DE LIER.
Wat is er te zien in het museum?
In het museum is een groot gedeelte van de door Tekno en Lion Toys geproduceerde modellen te zien. Daarnaast laten wij zien hoe de productie van modelauto’s tot stand komt en staan er een aantal echte “klassieke” vrachtwagens.
Kan ik ook modellen kopen in het museum?
In het museum is er een shop waarin u A- en B-keuze modellen maar ook losse onderdelen kunt kopen.
Is het mogelijk om een model van mijn vrachtwagen te laten maken?
Ja maar de minimale productie hoeveelheid is 150 stuks. Het is niet mogelijk om enkele stuks te laten maken.
Hoe kan ik een vrachtwagen laten maken?
Om u een goede offerte te maken, hebben wij foto’s (van alle zijden) nodig van de echte auto. Wij kunnen geen prijs voor u maken zonder het ontvangen van de gevraagde foto’s. klik op meer voor de link naar de offerte aanvraag
View all
ruilen.png
Retourneren en ruilen
Mijn nieuwe model is defect.
Indien het model bij een Tekno dealer gekocht is, kunt u contact opnemen met deze dealer. Hij zal er zorg voor dragen dat het probleem opgelost wordt. Indien het model rechtstreeks bij Tekno is gekocht, kunt u contact opnemen met de afdeling Service.
Hoe stuur ik mijn model terug?
Hiervoor kunt u een formulier downloaden op onze website, klik op MEER LEZEN voor meer details.
Waar moet ik het model naar toe sturen?
Het retouradres is: Tekno B.V, Coldenhovelaan 8, 2678 PS DE LIER t.a.v. de afdeling service Bij het model het formulier voegen met uw naam, adres, email adres en klacht omschrijving
View all

Did you find what you were looking for?

If not, just send us a message by using the form below.

 

Copyright Tekno B.V. 2019